Компютърно моделиране със Scratch и Python
Настройки на записването

Задължителна дисциплина
Компютърното моделиране, заложено в учебните програми в основната образователна степен, цели да запознае учениците със създаването на компютърни модели на обекти от заобикалящия ни свят, както и с основни алгоритми и концепции в програмирането. В допълнение, то развива дигиталните компетентности у учениците.
Целта на обучението по „Компютърно моделиране със SCRATCH и PYTHON“ е студентите да получат знания как да формират у учениците дигитални компетенции, алгоритмично и логическо мислене, чрез създаване на компютърни модели на познати обекти, процеси и явления и експериментиране с тях, както и да формират у учениците знания за основни алгоритми и концепции в програмирането.
По време на курса студентите ще проектират образователни проекти и ще създадат тяхната програмна реализация.