Схема на раздела


    • Софийски университет „Св. Климент Охридски“ съвместно с 

      Великотърновски университет „Св. Св. Кирил и Методий“ 

      разкрива нова магистърска програма 

        ДИЗАЙН ЗА ДИГИТАЛНО УЧЕНЕ


      Програмата е с продължителност: 

      2 семестъра – редовна и задочна форма, обучение срещу заплащане. 

      3 семестъра – редовна и задочна форма, обучение, субсидирано от държавата и срещу заплащане. 

      Обучението ще се провежда в смесен формат, като голяма част от присъствените занятия ще се осъществяват във виртуална учебна среда в удобно за обучаемите време. 

      Приемът ще се осъществява чрез събеседване и по документи. 

      Срокове за кандидатстване - 3 януари - 2 февруари 2023 г.

      За таксите за обучение и повече подробности за програмата, следете страницата на проект МОДЕРН-А и на Факултета по педагогика на Софийски университет.

      Магистърската програма „Дизайн за дигитално учене“ има за цел да подпомогне студентите в усвояването и приложението на съвременни знания и умения за използване на дигиталните технологии за проектиране на уеб-базирани курсове и електронни учебни ресурси, онлайн учебни дейности и дейности за оценяване в реализиране на електронното обучение във всичките му разновидности – онлайн, смесено, хибридно. Завършилите магистърската програма могат да продължат кариерата си като експерти в сферата на проектиране, разработване, внедряване и оценяване на електронно обучение в разнообразни учебни среди. 

      Магистърската програма е насочена към широк кръг специалисти, включващ: 

      • Бакалаври и магистри, завършили педагогически специалности и/или придобили професионална квалификация „учител“; 

      • Учители /обучители/, университетски преподаватели, завършили педагогически специалности и/или придобили професионална квалификация „учител“; които биха желали да развият своите умения и компетенции в областта на дизайна на онлайн обучение. 

      Обучението е насочено към формиране на ключови за професията на дизайнера на дигитално учене компетенции, а именно: да прилага теориите на ученето в проектирането на качествен учебен опит; да прилага подходящ педагогически дизайн при проектиране на иновативни и ангажиращи електронни курсове и ресурси; да избира и оценява медии и технологии за проектиране на дигитални учебни дейности и ресурси; способност за идентифициране на изискванията на клиентите/потребителите на електронно обучение; за дизайн на онлайн курсове във виртуални учебни среди; за интегриране на визуални, аудио, видео и анимационни елементи при разработването на ресурси за електронно обучение; за прилагане на стандарти за достъпност и използваемост при проектирането на електронно обучение; за прилагане на правни и етични аспекти на дизайна на електронно обучение и за качество на електронното обучение; за работа с различни заинтересовани страни в екипна среда, за ефективно общуване с помощта на визуални, устни и писмени формати. 

      Дейностите по създаването на програмата се осъществяват с подкрепата на проект BG05M2OP001-2.016-0018 „МОДЕРН-А: МОДЕРНизация в партньорство чрез дигитализация на Академичната eкосистема“, финансиран от Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“ в частта й за модернизация за висшето образование, съфинансирана от ЕС чрез Европейските структурни и инвестиционни фондове.

      Флаер

      МП Дизайн за дигитално учене